Mi a rendelés menete?
Hogy rendelhetek?
Helyezd a kiválasztott terméket/termékeket a kosárba és megvásárlásukhoz kattints a „Kosár” gombra. A jobb felső bevásárló kosár ikonra kattintva megjelenik a “Kosár” tartalma. Innen a “Pénztár” gombra kattintva egyből eljuthatunk a fizetési oldalig, azonban a “Kosár” gombra kattintva lehetőségünk van a kosár tartalmát módosítani, kuponkód megadásával kedvezmények beváltására, lehetőség van továbbá a szállítási címet megváltoztatni. Az adatok megadása után a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva juthatunk el a számlázási adatok oldalra. Az adatok megadása után választhatsz a korábban elmentett címeid közül, illetve lehetőséged nyílik új szállítási és számlázási cím megadására is. A minél gördülékenyebb szállítás érdekében kérjük, olyan címet és telefonszámot adj meg, ahol munkaidőben is elérhető vagy. Az adatok megadása után válaszd ki a fizetési módot és miután elfogadtad a „Általános Felhasználási Feltételeket” és az „Adatvédelmi Szabályzat”-ot, kattints a “Megrendelés elküldése” gombra.
Szállítási módok és díjak:
Az upgradedyou.hu csomagszállítási partnere belföldön az GLS futárszolgálat.
- házhozszállítás futárszolgálattal
- személyes átvét a cég telephelyén
Házhozszállítás futárszolgálattal:
Rendelésedet CSAK és KIZÁRÓLAG MUNKANAPOKON TUDJUK TELJESÍTENI, vagy személyesen átvevőhelyünkön át tudod venni azt gond nélkül díjmentesen.
Rendelésedet aFutárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani (24-72 órán belül, munkanapokon). Ehhez a szállítási módhoz egyaránt választható bankkártyás-, és utánvétes azaz készpénzes fizetési mód is.
Házhozszállítással-, illetve csomagpontra történő rendelés esetén díjaink az alábbiak szerint alakulnak:
- 1500 Ft szállítási díj
- 300 Ft utánvételi díj
Merre jár a csomagom?
Az upgradedyou.hu csomagszállítási partnere belföldön az GLS futárszolgálat.
Partnerünk CSAK munkanapokon vállalja a házhozszállítást, de csomagpontjain hétvégén is átveheted rendelésed. Amennyibenszemélyes átvételkor nem tartózkodsz a megadott időpontban a kézbesítési címen, a futár átadhatja a rendelésedet megbízott/helyettes átvevőnek (barát/barátnő, rokon, szomszéd, megbízott személy).
Három kézbesítési kísérletre van lehetőség! A futárszolgálat a csomag feladásakor e-mailben értesíti a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot és az esetleges utánvét összegét. A kiszállítás napjának reggelén (8-9 óra között), értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a futárszolgálat Ügyfélszolgálatának telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét.
Küldeményeddel kapcsolatban, ha már feladásra került (SMS, E-mail értesítés után) a futárszolgálat ügyfélszolgálaton adnak felvilágosítást az alábbi telefonszámon: GLS Ügyfélszolgálat: +36 29 88 6700 Az információkhoz szükség lesz a csomagszámodra, így azt készítsd elő a telefonbeszélgetés előtt.
A csomagszám megadásával az alábbi linken érdeklődhetsz az online csomagkövető rendszeren keresztül csomagod státuszáról:
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes.html
Amennyiben a csomag láthatóan sérült vagy nyitott, akkor a csomag átvételét tagadd meg és haladéktalanul értesítsd ügyfélszolgálatunkat a történtekről!
A csomagokat hétfőtől-péntekig adjuk át a futárszolgálatnak, (ezeken a napokon futárszolgálatos szállítás igénybevételének esetén – 16 órakor zárjuk a rendeléseket, illetve ellenőrizzük a beérkező átutalásokat), tehát a kiszállítási napok HÉTFŐ-KEDD-SZERDA-CSÜTÖRTÖK-PÉNTEK napokra esnek, normál esetben, kivéve ünnepnapok esetén. Amennyiben Pénteken történik a rendelés, abban az esetben előreláthatóan HÉTFŐN-KEDDEN érkezik a csomagod.
Abban az esetben, ha valamely szállítási nap, időpont, nem felel meg a csomag átvételére, kérjük jelezd azt a megrendelés folyamán a megjegyzések rovatban, illetve bármely más információt, ami a csomag kézbesítését segíti, kérjük azt rendelésed során tüntesd fel! Szállítási címként szerepelhet a lakás, vagy munkahely címe is, azt a címet érdemes megjelölni, ahol a nagy valószínűséggel tartózkodik valaki, aki a szállítás várható időpontjában át tudja venni a csomagot (munkahely, szomszéd stb). Munkahely esetében a vállalat, intézmény nevét is kérjük megadni!
A futáros kiszállítású rendelések utánvét esetében fizethetőek a futárnál készpénzben, bankkártyával az áru átvételekor, ill. egy összegben online felületünkön bankkártyával az interneten. Amennyiben bankkártyásfizetés esetén egy tételt mégsem sikerül beszereznünk, adott termék vételárát a lehető leghamarabb – legfeljebb 14 napon belül – automatikusan visszahelyezzük a kifizető kártyára.
KÉRJÜK, HOGY A CSOMAGOT MÉG ÁTVÉTELKOR ELLENŐRIZD LE A FUTÁR JELENLÉTÉBEN!
A csomag tartalmára vonatkozó reklamációt kizárólag abban az esetben tudunk elfogadni, ha a hiány vagy sérülés ténye a fuvarlevélen a futár jelenlétében kerül rögzítésre.